Yhteydenotto terveydenhuollon ammattilaiseen.

Siirry sähköiseen asiointiin alla olevasta kuvasta.

 

Voit ottaa yhteyttä kiireettömissä asioissa keskussairaalaan ja sosiaalipalveluihin sähköisellä Ota yhteyttä – lomakkeella. Yhteydenottoon vastaamme 2-3 arkipäivän kuluessa.

Tietosuoja syistä emme voi välittää hoitoon liittyviä tietoja emmekä voi keskustella niistä suojaamattomassa yhteydessä sähköpostin välityksellä, joten jos sinulla ei ole mahdollisuutta asioida sähköisesti tulee asia hoitaa esim. puhelimitse.

Yhteyttä voit ottaa sinua askarruttavissa asioissa, kun sinusta on tehty lähete tai olet jo hoidossa. Yhteydenoton voi tehdä myös omainen, tällöin lomakkeelle lisätään puolesta asioitavan nimi ja henkilötunnus. Yhteyttä voit ottaa mm.  

  • lähetteen saapumiseen tai jonoihin liittyvissä asioissa
  • annettuihin aikoihin tai niiden siirtoihin tai perumisiin liittyvissä asioissa
  • lääkitykseen tai muuhun hoitoon liittyvässä asiassa
  • muuttuneen elämäntilanteen tai erilaisten sairauden aiheuttamien ongelmien selvittelyssä
  • sosiaaliturvaan ja sosiaalipalveluihin liittyvissä asioissa
  • Reseptien uusintaan liittyvässä asiassa vain, jos hoitava yksikkö on niin ohjeistanut. Muut reseptiuusinnat hoidetaan omalla terveysasemalla, työterveyshuollossa tai apteekissa
  • laskutukseen liittyvissä asioissa

Lomake löytyy "Ota yhteyttä!" -välilehdeltä kun olet kirjautunut Sähköiseen asiointiin,