Mikä Hyvis?

Miten kirjaudun palveluun?
Ohje kirjautumiseen (PDF)
 

 

Siirry sähköiseen asiointiin alla olevasta kuvasta.

 


Omat potilastiedot Kanta- palveluissa

Tervetuloa asioimaan kanssamme – nyt myös sähköisesti.

Sähköinen asiointi helpottaa arkeasi. Asiointi on ajasta ja paikasta riippumatonta. Sähköinen asiointi sopii ei-kiireellisten asioiden hoitoon.

Kirjautuminen asiointiin

Sähköiseen asiointiin kirjautuminen vaatii tunnistautumisen joko henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Lue lisää www.mobiilivarmenne.fi

Ensimmäisellä kirjautumiskerralla hyväksy sähköisen asioinnin sopimus ja täydennä omat yhteystietosi. Anna sähköposti ja/tai matkapuhelinnumero, jotta saat ilmoituksen saapuneesta viestistä, lomakkeesta tai mahdollisesta ajanvarausoikeudesta.

Henkilötietosi haetaan Väestötietojärjestelmästä. Väestötiedot saadaan Haminan, Kotkan, Kouvolan, Loviisan, Miehikkälän, Porvoon, Pyhtää ja Virolahden asukkaista. 

Puolesta-asiointi

Tunnistautumista vaativassa palvelussa ei voi vielä asioida toisen henkilön puolesta. Vanhemmat voivat asioida lapsen puolesta, mikäli lapsella on omat verkkopankkitunnukset ja ne ovat vanhempien käytössä. Kaikki pankit eivät myönnä pankkitunnuksia alle 15-vuotiaille.

Turvakielto

Jos sinulle on myönnetty turvakielto, emme voi asioida kanssasi sähköisesti, emme edes luvallasi. Turvakielto tieto saadaan väestötietojärjestelmästä, jos turvakieltosi on voimassa se estää pääsysi sähköiseen asiointipalveluun. Lue lisää tästä.