#

Asiakasmaksut vuonna 2016

Carean asiakasmaksut muuttuvat 1.2.2016. Katso asiakasmaksut tästä.

Carean toimitusjohtaja on kutsuttu sosiaali- ja terveydenhuollon palvelutuotannon kehittämisen valmisteluryhmän jäseneksi


Tulevien itsehallintoalueiden uudenlaista sosiaali- ja terveydenhuollon palvelutuotantoa aletaan valmistella sosiaali- ja terveysministeriön asiantuntijaryhmässä. Katso lisää tästä.

Sähköinen asiointi laajenee  

Nyt voit ottaa yhteyttä terveydenhuollon ammattilaiseen sähköisellä yhteydenottolomakkeella. Palvelu on tällä hetkellä käytössä Kymenlaakson keskussairaalassa. Sähköisen yhteydenottolomakkeen käyttäminen edellyttää tunnistautumista. Lue lisää tästä.

Voit myös varata ajan PAPA joukkoseulontaan. Lue lisää tästä.

Tutustu sähköisiin palveluihimme

Hyvis.fi-sivuilta löydät luotettavaa tietoa hyvinvoinnista ja terveydestä sekä Kymenlaakson asukkaille suunnatuista palveluista. Tutustu Hyvikseen.

Mielenterveystalo.fi-nettipalvelu on tarkoitettu kaikille mielenterveys- ja päihdeasioista kiinnostuneille. 

Sähköisten esitietojen täyttäminen

Oletko leikkausjonossa? Aloita sähköisten esitietojen täyttäminen tästä

Ilmoittautuminen poliklinikalle

Sähköisellä itseilmoittautumisella parannetaan asiakaspalvelua ja tietosuojaa. Lue lisää.   

Potilasohjeita

Olemme lisänneet sivustollemme hoitoon liittyviä potilasohjeita. Ohjeita pääset lukemaan tästä.


Ura CareassaKeskussairaala

Kuinka onnistuimme palvelemaan?
Kyselyautomaatti keskussairaalan ovella

  Hädän hetkellä
  Hätätilanne: soita 112

Päivystys
Kymenlaakson keskussairaala 020 633 1000
Pohjois-Kymen sairaala 020 615 1601

Tutustu esitteeseemme

Hammaslääkäripäivystys
Päiväaikainen päivystys, neuvonta ja ajanvaraus kunnan hammashoitolassa.
Arki-iltaisin (ma-pe) 16-21 ja viikonloppuisin sekä arkipyhinä 10-21
Kymenlaakson keskussairaalassa, Kotkantie 41, 48210 Kotka.
Hoidon tarpeen arviointi iltaisin, viikonloppuisin ja arkipyhinä 
numerosta 020 633 1000.

 

 

Carea on mukana laajassa suomalaisessa
GeneRISK -tutkimushankkeessa. Lue lisää.